Matthias Brücker am Tag vor der Premiere

Hüt gats mer guet und ich freu mich uf de Samstig, will d’Tizi Regie macht. Morn z’Abig gats so richtig um Horror-Film mit vill Randesaft und mit de Hämde. Das find ich spannend. Auf was sie macht find ich spannend. Und ich bin glücklich, dass mini besti Fründin wo ich han das mitem Horror macht. Das hani brucht. Will sie hat au bi minere Regie vom Horrorfilm mitgmacht. Ich han sie brucht als Meitli im Horrorfilm. D’Regie vo ihre isch mega spannend. Ihri Aawiisige sind amix okax, amix tuet sie mich bizeli stresse und sie tuet befehle. Trotzdem machi das gern. S’Probe findi guet, will mer chan probiere, was so gat. S’gat mir guet und ich bin glücklich und es isch spannend und ich freu mich. Ich will d’Regie vo de Tizi no es paar Mal gseh, au i de ganze Schwiiz und no wiiter weg. Au in Dütschland, so wie mini Regie in Berlin. Ich will au, dass d’Tizi ihres Stuck in Berlin spillt. Zum Schluss will ich säge, dass ich glücklich bin.
Baci vom Matthias Brücker (Schauspieler, Theater HORA)

Share
Dieser Beitrag wurde unter Freie Republik HORA, RANDEN SAFT HORROR veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert