Art.School.Differences
Menu
Art.School.Differences the project 2014-16
Research purpose
Team
Project partner
International Advisory Board
Institutional Board
Contact
Co-research 2014-16
Preliminary study 2012
Final Study Report 2016
Final symposium Nov. 2016
Parcours Art.School.Differences 2016
Reader 2020
Art.School.Differences since 2016: Transfer
Publications
Papers and presentations
Researching Inequalities and Normativities in the field of Higher Art Education
Explorer :
Accueil
»
2017
»
October
»
31
»
Was stellt Mentoring im Kunstunterricht her?
Was stellt Mentoring im Kunstunterricht her?
Tuesday 31 October 2017
· by
sophievoegele
· in
Allgemein
Désolé, cet article est seulement disponible en
Deutsch
.
Poster une réponse
Cliquez ici pour annuler la réponse.
Nom
*
Courriel
*
Site web
←
Eigener Ausdruck in Kunst und Unterricht
Zine Art Related Feminist Practices
→
Langue
Deutsch
English
Français
Recent Posts
(Deutsch) (English) depatriarchise design
(Deutsch) Aneignungen unserer Institutionen
(Deutsch) Demokratisierung der Kunstuniversität: Ein Gespräch an der UdK
(Deutsch) “Let’s talk about race” und “tête noire”
Lettres ouvertes Black artists in Switzerland et par les étudiants de l’ECAL: Des mesures antiracistes demandées dans des lieux culturels en Suisse